Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

OSTOEHDOT
Alla olevia ehtoja sovelletaan verkkokaupassamme.

Yleistä verkkokaupasta
Tuotteita myy Sievi Shop (y-tunnus 0961766-4). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.sievishop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika
Lähes kaikkia esillä olevia vapaa-ajan tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi. Ammatti ja turvajalkineissa hetkellisen tuotteen loppumisen myötä tilaus siirretään jälkitoimitukseen, tuote saadaan toimitukseen yleensä kolmen viikon aikana. Jälkitoimituksesta ilmoitamme sähköpostitse tai puhelimitse.
Jos tilaus on tehty ennen klo 11.00 arkipäivänä, kengät pakataan ja postitetaan yleensä samana päivänä! Yleensä tuotteet ovat saatavissa 1-4 arkipäivän sisällä, mutta varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää tuotteiden toimitusaikaa. Jos toimitus viivästyy, pyrimme aina ilmoittamaan siitä sähköpostitse tai puhelimitse.


Onko sinulla kysyttävää?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@sievishop.fi tai soittamalla numeroon: 050-4412288.
Asiakaspalvelu ma-pe klo 9.00 – 16.00.
Tuotteiden toimitusaika perustuu varastotilanteeseen. Tuotekohtaisen varastotilanteen näkee tuotesivulta. Joissakin tapauksissa tilaamasi tuote voi olla loppunut varastostamme tai tuote on siirtynyt jälkitoimitukseen. Tämä voi johtua virheestä varastointisaldossamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli toivot tarkempaa tietoa toimituksesta.


Tilaukset
Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@sievishop.fi tai soittamalla numeroon: 050-4412288. Tallenna aina tilausvahvistus. Tilauksemme toimitetaan niin nopeasti, että valitettavasti meillä ei aina ole mahdollisuutta muuttaa tilausta, mutta tarkistamme aina mahdollisuuden muutokseen. Jos tilaamasi koko, tai kengän väri ei ollut oikea, voit vaihtaa sen saman tuotteen toiseen kokoon tai väriin. Jos haluat tilata eri tuotteen, on siitä tehtävä kokonaan uusi tilaus.

Toimitus ja muut kustannukset
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa voimassa olevat toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan (norm. 5,90€).
Ensimmäinen palautus on maksuton. Saman tilauksen mahdollisesta toisesta palautuksesta veloitamme toimituskulut 5,90€.

Toimituskulut näkyvät automaattisesti kassalla.

Noutamatta jätetty paketti
Paketteja säilytetään postissa 7 päivää. Jos et nouda pakettiasi tässä ajassa, lähetetään se automaattisesti takaisin lähettäjälle.

Palautusehdot:
Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (lasketaan siitä päivästä alkaen kun sait Postilta saapumisilmoituksen). Palautuksen teet helposti postin toimipisteessä, jossa sinun tulee kertoa, että kyseessä on asiakaspalautus. Ensimmäinen asiakaspalautus on ilmainen. Saman tilauksen mahdollisesta toisesta palautuksesta veloitamme toimituskulut 5,90€.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Käytetyistä tuotteista ei suoriteta rahapalautusta!
Paketoi palautettava tuote huolellisesti. Älä liimaa kenkälaatikkoon mitään tai lähetä kenkälaatikkoa ilman suojaavaa paketointia. Kenkien tulee olla alkuperäisessä laatikossa ja käyttämättömät.


Näin vaihdat/palautat kengät:
Paketoi palautettava tuote huolellisesti, voit käyttää Sievi Shopin lähetyspussia palautuspakettina. Huom! Älä liimaa kenkälaatikkoihin mitään. Jos haluat vaihtaa kokoa kirjoita koko Palautuslomakkeelle. Paketoituasi kengät vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Kerro, että haluat tehdä asiakaspalautuksen. Kengät palautuvat näin automaattisesti Sievi Shoppiin. Säilytä postilta saamasi asiakaspalautuskuitti kunnes palautuksesi on käsitelty.
Kun palautettava tuote on saapunut ehjänä perille, tarkastamme sen ja suoritamme tämän jälkeen rahapalautuksen. Maksettujen kenkien rahapalautuksen suoritamme viimeistään 30 päivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta.
Turvallisuuden vuoksi palautettava rahasumma maksetaan ainoastaan samalle kortille/tilille, jolta tuotteen maksu on suoritettu. Mahdollisen korttimaksupalautuksen tiedot kulkevat turvallisen yhteyden kautta. Henkilökohtaiset korttitiedot eivät tallennu Sievi Shoppiin. Palautuksia ei voi lähettää postiennakolla.


Maksutapana Klarna-lasku/tili:
Mikäli haluat palauttaa osan tilauksestasi ja maksutapa on Klarna-lasku/tili, niin voit itse muuttaa Klarnan lähettämän laskun summan ja maksaa vain kengät, jotka pidät + mahdolliset käsittelymaksut. Mikäli haluat palauttaa koko tilauksen, niin sinun ei tarvitse maksaa mitään, koska ilmoitamme palautuksesta Klarnalle heti sen rekisteröidyttyä.

Rahapalautukset
Maksettujen kenkien rahapalautuksen suoritamme viimeistään 30 päivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta. Verkko- ja korttimaksut palautamme suoraan asiakkaan ilmoittamalle tilille. (Luottokortilla maksettuja tilauksia emme hyvitä suoraan kortille, vaan ne maksetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille.) Klarnalla maksetut tilaukset hyvitetään Klarnan kautta.

Reklamaatio
Jos tilaamasi kengät ovat virheelliset ja haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 08-480 310, tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@sievishop.fi.

Lait ja säädökset
Toimintamme perustuu voimassa olevaan kuluttajansuojalakiin.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi).
ODR foorumi
http://ec.europa.eu/odr.